Υποβολή Αναφοράς Καταναλωτή

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Η υποβολή υπόθεσης για πρόβλημα που έχετε με προϊόν/υπηρεσία που αγοράσατε από οποιαδήποτε επιχείρηση στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, γίνεται πλέον εύκολα και γρήγορα μέσω της εφαρμογής κινητού ADR4ALL, η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την εξέλιξη της υπόθεσης και να συμμετέχετε στη διαδικασία επίλυσής της.

Επιλέξτε τον τομέα διαφοράς στον οποίο ανήκει το προϊόν/υπηρεσία που αγοράσατε Επιλέξτε αν θα υποβάλετε πρώτα στη επιχείρηση (συνιστάται) ή απευθείας στον φορέα επίλυσης ADR point Συνδεθείτε στο Δωμάτιο Διαπραγμάτευσης ή Διαμεσολάβησης για να επιλύσετε το πρόβλημα

 

Συμπληρώσετε τα πεδία που ζητά η εφαρμογή και πατήστε ΥΠΟΒΟΛΗ. Η εφαρμογή θα εμφανίσει μια οθόνη με το προφίλ της υπόθεσης που υποβάλατε (θα το λάβετε και σε email). Κάντε screenshot ή σημειώστε κάπου τον 4ψήφιο κωδικό σας και συνδεθείτε με αυτόν και το email σας στα Δωμάτια Διαπραγμάτευσης και Διαμεσολάβησης, για να λαμβάνετε ενημερώσεις για την υπόθεση και να συμμετέχετε στη διαδικασία επίλυσης.

 

ΟΛΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ!

 

Κατεβάστε την εφαρμογή δωρεάν από

 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

 

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το www.adr4all.com/el